Wat er allemaal te zien is als je even blijft kijken
Ik kwam ergens uit op een pagina zoals https://xxxbabes4u.com/
en bleef daar iets langer dan gepland hangen 🙂 Het viel me op dat er niet één soort content is, maar dat je zowel lopende streams als losse video’s tegenkomt. Ik heb eerst een live sessie geopend en daarna een paar clips om te zien wat er verder wordt geplaatst. Er staan ook verschillende fragmenten die bij elkaar lijken te horen, dus je klikt vrij makkelijk door. Het is duidelijk dat alles gericht is op een volwassen publiek, maar zonder dat het te zwaar wordt uitgelegd. Je krijgt gewoon te zien wat er beschikbaar is en kiest daaruit. Blijven jullie meestal bij één ding of kijken jullie ook zo wat rond?
10 vues

Wanneer er meerdere soorten inhoud samenkomen, verandert dat hoe iemand kijkt 🙂 Je kunt iets volgen dat op dat moment loopt en daarna overstappen naar iets dat al is opgeslagen. Dat zorgt ervoor dat je meer ziet zonder er veel moeite voor te doen. Het geheel wordt daardoor minder eentonig en meer afhankelijk van wat er op dat moment beschikbaar is. Zo ontstaat er vanzelf een beeld van wat er allemaal geplaatst wordt.